Nokia 6310 Review or Update 2022

 


 ایسے وقت بھی آئے ہیں جب مجھے بنیادی طور پر واٹس ایپ پیغامات اور پیغامات کا جواب نہیں دینا پڑتا ہے، اور آن لائن میڈیا سے دور رہنا پڑتا ہے۔  مختلف مواقع پر، فون کے ساتھ میرے تمام تعلقات منقطع کرنے کا امکان میرے ذہن میں آیا ہے۔  کسی بھی صورت میں، مکمل طور پر پارٹ فون میں تبدیل کرنا خبروں کے کاروبار میں مجھ جیسے کسی کے لیے کوئی موقع نہیں ہے۔  بہر حال، حال ہی میں، میں نے صبح کی سیر کے دوران دوبارہ جانچے گئے Nokia 6310 کو استعمال کرنے کی آزمائش شروع کی۔  غور و فکر یہ نہیں تھا کہ میں اپنے وائرلیس کو بالکل چھوڑ دوں، بلکہ اس کے بجائے اس دن میں ایک مخصوص ٹائم فریم آؤٹ لائن کے لیے ایک جزو فون استعمال کرنا تھا جب مجھے ہائپر سے متعلقہ دنیا سے وقفہ لینے کی ضرورت ہو۔


 موبائل فون کے ساتھ اپنے تعلقات پر نظر ثانی کرنے کے لیے، آپ کوشش کر سکتے ہیں کہ میں نے نوکیا 6310 کے ساتھ کیا سلوک کیا۔


 پرنسپل نوکیا 6310 2001 میں نکلا۔ میں نے تین سال پہلے اس قابل تعریف فون کے ساتھ پہلی بار کوشش کی جب میں نے لندن کی ایک مثالی دکان میں کنٹراپشن کو دیکھا۔  نوکیا 6310 کی تجدید شدہ تشریح مرکزی ماڈل کی یادیں واپس لاتی ہے جس کا نوکیا کے پرائمز کے دوران ایک گروپ فالو کرتا تھا۔  اس کا ریبوٹ، HMD گلوبل کے ذریعے بنایا گیا ہے جو نوکیا برانڈ کو لائسنس دیتا ہے، قابل تعریف فون سے کچھ پلان پارٹس لیتا ہے اور تازہ عمر کے لیے اس کی مرمت کرتا ہے۔


 نئے ڈھانچے میں زیادہ نمایاں اسکرین ہے، بٹنوں کا کافی نیا منصوبہ ہے لیکن بیٹری کی طویل مدت اور ٹھوس ڈھانچہ۔  دوبارہ تشخیص شدہ Nokia 6310 میں قابل تعریف دلکشی ہے اور اس ڈیوائس کو ہلکے سبز رنگ میں نظر انداز کرنا مشکل ہے۔  اوپری نصف میں سونے کے کنارے کا ضمیمہ اسکرین اور نیویگیشنل پیڈ کو لپیٹے ہوئے ہے اور بیس نصف میں عددی کیپیڈ ہے۔


 میں ریٹرو چیزوں کا شوقین ہوں اور نوکیا 6310 کو پکڑنا الہی محسوس ہوتا ہے۔  آج کے PDAs جیسے معمولی درجے میں نہیں جس میں ترتیب میں غیر معمولی مماثلت ہے، نوکیا 6310 کا ایک لامتناہی انتظام ہے - اس کا اپنا ایک فرد ہے اور جو کچھ دیر تک کنٹراپشن عزیزوں کو متاثر کرے گا۔  اسے آسان بنانے کے لیے، نوکیا 6310 خاص طور پر تیار اور دلکش ہے۔

Read more smartphones news articles

Most Android phones should be replaced for kick-off two years after their day

Best iOS Apps that Are Must Own For An iPhone

Samsung Galaxy Tab S6 is receiving One UI 2.5 update

Modern Society and Cellphones

Realme announces camera-centric flagship smartphone in July

Samsung Galaxy A32 5G

Android phones quickly lose trade-in value

Nokia 6310 Review 2022

 بظاہر، نوکیا 6310 میں 2.8 انچ کی سکرین ہے۔  بیس پر، آپ کو 3.5mm کا ہیڈ فون جیک اور عام USB چارجنگ پورٹ سے چھوٹا نظر آئے گا۔  اس کے پیچھے 0.3 میگا پکسل کیمرہ ہے جو الیکٹرک لائٹ کے ساتھ بند ہے۔  نوکیا 6310 ناقابل فہم حد تک ہلکا ہے اور میں نے اس سے زیادہ جیب کے پابند شکل کی قدر کی۔  بلاشبہ آپ کو اس کے بارے میں دور دراز کا سراغ بھی نہیں ملے گا۔


 ظاہر ہے، پانی کی کوئی مزاحمت نہیں ہے، لیکن پچھلا کور ہٹنے والا ہے جو ہٹنے کے قابل بیٹری، دو گنا سم کی جگہ اور 32 جی بی تک اضافی حد کے لیے مائیکرو ایس ڈی اوپننگ کو چھپاتا ہے۔  ایک کنجوس 16MB پیدائشی جمع کرنے کی امید ہے۔  اگر آپ MP3s پر توجہ مرکوز کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں، جو میں نے خریدا ہے، ایک 16GB مائیکرو ایس ڈی کارڈ۔  اس کی قیمت 300 روپے سے کم ہوگی۔


 نوکیا 6310 جائزہ: کارکردگی اور بیٹری


 وائرلیس نامناسب ہے.  میں اپنے آئی فون 13 کا محدود دائرہ کار اپنے مستقل ڈرائیور کے طور پر استعمال کرتا ہوں اور یہ نوکیا 6310 ایک ایسا آلہ ہے جسے میں اپنی صبح کی سیر کے لیے پہنچاتا ہوں - اس کا استعمال عام طور پر انتخاب کرنے اور ہنگامی صورت حال میں اطلاع دینے تک محدود ہے۔  جب میں چہل قدمی اور کمزوری کے انتباہات کے لیے گھر سے باہر نکلتا ہوں تو میں اپنا آئی فون بنا سکتا تھا، لیکن تب تک میں نے بڑے پیمانے پر واٹس ایپ پیغامات اور پیغامات کا احترام کرنا شروع کر دیا تھا۔  میں طویل عرصے تک بیرونی دنیا سے کٹنا چاہتا ہوں۔  نوکیا 6310 میرے دباؤ کو کم کرتا ہے اور ساتھ ہی مجھے فون پر کم زور دیتا ہے۔


 نوکیا 6310 کا جائزہ: کیا آپ اسے حاصل کریں؟


 اس سے پہلے کہ آپ Nokia 6310 پر 3,499 روپے خرچ کریں، اپنے آپ سے مطالبہ کریں کہ آپ کا اپنے فون کے ساتھ کس قسم کا تعلق ہے۔  اپنے حالات کے لیے، میں اپنے فون پر ایک ٹن توانائی دیتا ہوں اور یہ میری پرجوش خوشحالی کو متاثر کر رہا ہے۔  نوکیا 6310 درحقیقت ایک ڈیٹوکس آلہ ہے اور میرے لیے اس سے کم اہم فون ہے۔  اس نے مجھے اپنا "اپنا" وقت ٹھیک کرنے میں مدد کی ہے، جسے میں مثبت طریقے سے استعمال کر سکتا ہوں۔  میں 2022 میں 2G فون قبول نہیں کر رہا ہوں پھر بھی میں آپ سے پوچھتا ہوں

Previous Post Next Post